Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai

Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai

Kuplung

2017. október 05. - Kovács Márton

Mostanában több, hosszabb úton is voltam az autóval, (Bécs,Tatabánya,Szeged), és úgy tűnik, a kuplunghelyzet szépen, fokozatosan romlik. Kicsit haragszom érte hogy ilyen hamar, nem szoktam keménykedni a lámpánál pedig.

Miután több szerelőtől és ismerőstől is azt a visszajelzést kaptam, hogy a Valeo mostanában szart gyárt (mindkét szervízben említették hogy a kuplungjaik alig pártízezer kilométert bírnak, amúgy meg minden más márka átcímkézett Valeo), elkezdtem kicsit kutakodni, hogy mit lehetne tenni a helyzettel.

Az Alfa Gt csoport most is a segítségemre volt, meggyőztek róla, hogy a legjobb megoldás a jelenlegi kuplung szerkezetének az erősítése és a kuplung kevlároztatása. Előreláthatóan az október 16-i héten viszem el a kocsit a Járműmechanika műhelyébe, telefonban a szerelésre 55 ezret, a kuplungfelújításra 30 ezret mondtak, költségekbe majd akkor vezetem át, ha elkészül. Remélem jó lesz. Hisztis ez a kocsi, de nagyon szeretem :-)

img_20170914_0804557.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://alfagt.blog.hu/api/trackback/id/tr7012930433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása