Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai

Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai

Szervízcsere

2017. július 05. - Kovács Márton

Úgy tűnik, le fogom váltani az Alfaklub-alapító Olman Zsolt által jegyzett szervízt.

Történt ugyanis, hogy kb. másfél héttel a vezérléscsere és a szívócsőcsere után az autó hátulja felől jött egy furább hang, majd minden közlekedő elkezdett igen tisztes követési távolságot tartani mögöttem. Gyanús volt a dolog, így az első adandó alkalommal meg is álltam megnézni, mi a helyzet.

A kipufogó csálén állt, illetve a motor leállítása után bő egy perccel is jobbra-balra mozgolódott. Nem vészes történet, de azért érdemes alánézni.

Egyeztettem is Zsolttal, melóból hazafelé pedig bevittem a kocsit hozzájuk. Megemelte (a szerelője hozzászólása szerint elég szarul, és valóban nem sok köze volt a tappancsok helyének a jelölt emelési pontokhoz), majd alánézve rögtön kiderült, hogy a jobb oldalon található kipufogó felfüggesztés adta meg magát.Ez ni:

felfuggeszto_gumi.png

Kb. kettő perc alatt kicserélték és letették az autót, minden happy. Rákérdeztem, mivel tartozom, Zsolt válasza pedig kicsit meglepett: "Egy ötössel". Öt ezer Forinttal.. Egy olyan munkáért, ami emeléssel, leengedéssel, keresgéléssel, beszélgetéssel sem tartott 10 percig sem, az alkatrészének pedig az elsőként talált, nem kedvezményes, bruttó kiskerára 645 Ft. Később találtam szintén bruttó kiskeráron 281 Ft-ért is egy másik márkát, nem tudom, melyik került bele..

Általában nem vagyok kifejezetten szűkmarkú, itt sem az ötezres fáj a legjobban, hanem az elv: pár nappal előtte költöttem a kocsira 180 ezret náluk, a jövőben is itt vertem volna el a pénzem, erre le akar húzni egy ilyen primitív szarsággal.A lehúzást pedig nem szeretem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alfagt.blog.hu/api/trackback/id/tr212633063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2017.07.05. 18:46:55

A szerelők ilyenek minden 5000 , 10000 , 15000 felé konvergál és igy tovább...

Kovács Márton 2017.07.05. 22:32:34

Szerintem az okosabbja nem.. Nagy buli egy-egy alkalommal lerántani valakit párezer forintra, de azért jelentősen nagyobb buli évekre odaláncolni magadhoz normális hozzáállással. Egy ilyen autóra évente minimum egy százast elkölt az ember szervízben, abból a normális szerelőnél is több marad..
süti beállítások módosítása