Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai

Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai

Déli autó, nem szereti a hideget.

2017. december 23. - Kovács Márton

Karácsony előnapján eszembe jutott egy rövid kis anekdota, ami kb. egy hónapja esett meg velem.

November derekán sem a technika, sem pedig a hőmérséklet nem volt kegyes hozzánk. Történt ugyanis, hogy a házunkban egy az egyben meghalt a fűtés, a kiérkező fűtésszerelő pedig az állításával ellentétben nem tudta megjavítani azt. Szegény feleségem és kislányom órákig várták hogy melegedjen a lakás, végül pedig az éjszakára egy családi barátnál szálltunk meg, Százhalombattán. Az autó szempontjából örültem is neki, már hetek óta nem pályáztam vele, bár a fagyban tötymörgők közt nem volt nagy élmény. 

Másnap reggel, kissé fáradtan, éppen kijózanodva indultam vissza a 9. kerület felé. Két ásítás közt elkezdett zavarni a szokásosnál nagyob szélzaj, így gondoltam egy centit le-felhúzom a vezetőoldali ablakot. Meg is nyomtam a gombot, elindult szépen lefelé, parancsra megállt, felfelé viszont nem mozdult. Mínusz 7 fok, a nulláson jön be a hideg a fejemre, nem kellemes. Próbáljuk meg megint. Ablak még lejjebb megy, megállítom, felfelé nem indul. Fasza.

ablak.jpg

Kiálltam a következő kúton fejet vakarni. Először is megpróbáltam a másik oldali ablakkal, az tökéletesen ment. Kicsit még lejjebb engedtem a vezetőoldalit (kb. 5-6 centit állt ki az ajtótokból), egy centit az is megindult felfelé. Jó lesz ez, már csak egy kis fel-le játék és tuti visszamegy a helyéig. Megnyomtam a lefelé gombot, majd gyűrött fejjel belebambultam a reggeli hidegbe. Egykedvűen visszanéztem az ajtóra, majd elfehéredtem: ekkora marha nem lehetek... Az ablak természetesen tökig eltűnt az ajtótokban, én a semmi közepén az M0-án egy kúton, kint meg veszedelem hideg... Be is szaladtam a shopba egy energiaitalért, nehogy következő húzásként tökönszúrjam magam valami szerszámmal.

Szerencsére nálam volt egy csavarhúzó és egy koszos póló is. Ezek kombinációjával be tudtam nyúlni az üveg mellé, egy kis jobbra-balra mozgatás után pedig a motor szépen felhúzta, gondolom odafagyott valahol.

A hibát azóta sem produkálta, pedig számtalanszor használtam az ablakemelőt. Hidegben mondjuk nem igazán.

Déli autó ez, nem szereti a hideget...

A bejegyzés trackback címe:

https://alfagt.blog.hu/api/trackback/id/tr8713520517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása