Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai

Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai

Így NEM került használt hi-fi az autóba

2017. december 12. - Kovács Márton

Mindenkinek megvan a maga bolondériája, ez nálam az autók és a hangrendszerek. Na jó, meg az órák. Csupa olcsó hobby :-)

Piri nem Bose rendszeres (attól sem vagyok hanyattesve), a gyári rádión kívül az előző tulaj egy MacAudio Mobile Exclusive 16-os szettet hagyott benne. Ez annak idején egy 40+ ezer Ft-os hangszórószett volt, ennek ellenére szerintem elég trágya módon szól. Nem vagyok az elektromos zene pártján, a hangerő és a wattszám sem hat meg, így a csere semmiképp sem lenne olcsó mulatság. Pláne, hogy nem vagyok hajlandó egy csúnya ládát rakni a gép hátuljába, ráadásul a legtöbb fejegység is roppant bután mutat benne. Csak gyári kinézetű (vagy ahhoz közeli) megoldás jöhet szóba.

Használt cuccokat eddig nem is nézegettem soha, viszont most szembejött ez:

dls.jpg

Az eladó normális leírást készített róla, ahogy utánajártam az is kiderült, hogy a 16-os hangszórók egyrészt a legjobb hangúak közt vannak számon tartva, másrészt az új áruk 200 ezer Ft/pár. A képen látható teljes szettet 220 ezer Ft-ért hirdették, 2 pár ilyennel.

Ugyan kicsit túl jól hangzott a dolog, rákérdeztem, hogy hajlandó-e megbontani a szettet, amire rábólintott. Nekem a nagyobb erősítőre (DLS CA41) egy szett hangszóróra a hangváltókkal (DLS Iridium) és a mélyre (DLS W712) lett volna szükségem, ezekre összesen 130 ezer Ft-ot mondott. A láda helyett csináltatni kell másikat, de bőven félár alatt kínálta, ha tuti az áru, belefér.

A teljes szett az elmondás alapján 4 éves, tökéletes állapotú, eladta az autóját, ezért vált ez is eladóvá. Veszprémből hirdette, én következő nap mentem Balatonfüredre, minden tökéletesnek tűnt. Még pár doboza is megvan a cuccoknak, mindet gyártják a mai napig, a tesztelők imádják.

Csak az a fene gyanakvó természetem...

Az egyik képen látszott a kisebb erősítő szériaszáma, ezért felhívtam a gyártó svéd számát, gondoltam megkérdezem, el tudják-e mondani a gyártás időpontját. Meglepően készségesek voltak, felvilágosítottak hogy ezeket a cuccokat hamisítják is (de ez biztosan gyári), és a kora... Tádámmm: 15 év. 2002-ben gördült le a gyártószalagról az erősítő, ami az eladó szerint 4 éves. Eleinte nyilván tagadta, de valahogy csak megszakadt a kommunikáció...

Ui.: Ez a cucc jól nézne ki benne és androidos, viszont kínai. Van véletlen valakinek?

quad-core-android-7-1-car-dvd-gps-navigation-for-alfa-romeo-147-gt-with-4g_jpg_640x640.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alfagt.blog.hu/api/trackback/id/tr8213482363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása