Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai

Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai

Kész a kuplung!

2017. november 13. - Kovács Márton

...Már bő 3 hete, de eddig nem volt időm írni róla sajnos.

Szóval ahogyan a korábbiakban is írtam, a kocsi elkerült a Járműmechanika Kft. (Stefan Zorst Motorsport) műhelyébe, hogy megkevlározzák a kuplungtárcsáját illetve megerősítsék a szerkezetét. A műhely korrekt volt, az előzőekben említett nyolcvanpárezres ár helyett a vége nettó 92600 Ft lett, ugyanis a munkahengert is cserélték. A melóval egyetlen este alatt végeztek, az autóért másnap már mehettem is.

Eleinte kicsit be voltam tojva, ugyanis a kocsit alig lehetett egyesbe és rükvercbe tenni, a rükibe konkrétan csak a ötödikből ment. Vissza is gyalogoltam szólni ezért a műhelybe, ahol járatták kicsit (picit levegős maradt állítólag), amitől a helyzet minimálisan javult. Ígéretet kaptam arra, hogy maximum 1000 km után bekopik és fasza lesz.

Igazuk volt. Ezer kilométer messze nem kellett, az első százas után már érzékelhetően javult a helyzet, 300 km után pedig gyakorlatilag tökéletessé vált. A kuplung jobban kattan a fokozatba, nagyon szépen fog, a pedál pedig kicsivel talán könnyebb lett és lejjebb került a fogáspontja. A kocsi most remekül megy, az elmúlt két hétben pedig a hidegindítási hosszabb tekerést is elhagyta, gondolom valamelyik cső vagy a gázolajszűrő tisztult kicsit a sokadik tank prémium diesel után.

Piri pedig akkor is szép, ha csúf helyen áll :-)

img_20171020_0835139.jpg

Ui.: a költségek szekciót update-eltem, illetve elkezdtem datálni a történéseket. Az első körben felmerülő költségeket ugyanazon napra jegyeztem fel, ott szerintem nem indokolt nagyobb pontosság. Remélem lassan eljutok az ajtóbehúzókig is.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfagt.blog.hu/api/trackback/id/tr7213258597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása