...Már bő 3 hete, de eddig nem volt időm írni róla sajnos.
Szóval ahogyan a korábbiakban is írtam, a kocsi elkerült a Járműmechanika Kft. (Stefan Zorst Motorsport) műhelyébe, hogy megkevlározzák a kuplungtárcsáját illetve megerősítsék a szerkezetét. A műhely korrekt volt, az előzőekben említett nyolcvanpárezres ár helyett a vége nettó 92600 Ft lett, ugyanis a munkahengert is cserélték. A melóval egyetlen este alatt végeztek, az autóért másnap már mehettem is.
Eleinte kicsit be voltam tojva, ugyanis a kocsit alig lehetett egyesbe és rükvercbe tenni, a rükibe konkrétan csak a ötödikből ment. Vissza is gyalogoltam szólni ezért a műhelybe, ahol járatták kicsit (picit levegős maradt állítólag), amitől a helyzet minimálisan javult. Ígéretet kaptam arra, hogy maximum 1000 km után bekopik és fasza lesz.
Igazuk volt. Ezer kilométer messze nem kellett, az első százas után már érzékelhetően javult a helyzet, 300 km után pedig gyakorlatilag tökéletessé vált. A kuplung jobban kattan a fokozatba, nagyon szépen fog, a pedál pedig kicsivel talán könnyebb lett és lejjebb került a fogáspontja. A kocsi most remekül megy, az elmúlt két hétben pedig a hidegindítási hosszabb tekerést is elhagyta, gondolom valamelyik cső vagy a gázolajszűrő tisztult kicsit a sokadik tank prémium diesel után.
Piri pedig akkor is szép, ha csúf helyen áll :-)
Ui.: a költségek szekciót update-eltem, illetve elkezdtem datálni a történéseket. Az első körben felmerülő költségeket ugyanazon napra jegyeztem fel, ott szerintem nem indokolt nagyobb pontosság. Remélem lassan eljutok az ajtóbehúzókig is.