Szerintem az okosabbja nem.. Nagy buli egy-egy alkalommal lerántani valakit párezer forintra, de azért jelentősen nagyobb buli évekre odaláncolni magadhoz normális hozzáállással. Egy ilyen autóra évente minimum egy százast elkölt az ember szervízben, abból a normális szerelőnél is több marad..
@Kovács Márton: és akkor a kiscsaj honnan tudta, hogy van rajta foglalás? onnan, hogy természetesen benne van az a rendszerben, csak te mint egyszerű halandó nem tudod a kocsi teljes adatlapját lekérni, max. annyit, hogy nincs-e körözve. És a megoldás az, hogy a vevő és az eladó a tranzakció előtt közösen bemegy a kormányablakba, és az eladó mint tulaj lekéri a kocsi adatait, amit szépen megmutat a vevőnek is. Akár csak úgy, hogy ránéz a monitorra. És ha már ott vannak, az előkészített szerződést alá is írják, és a vevő azon melegében át is iratja a saját nevére a kocsit. Így még az a kellemetlenség is elkerülhető, hogy a foglalásmentes kocsira az adásvételi szerződés aláírása és az átiratás közti néhány napos (hetes) időszakban a végrehajtó rátegye piszkos kis mancsát. Mert a végrehajtó a járműnyilvántartás adatai alapján foglal.
@Burgermeister:
Remek ötlet, de sajnos a KEKKH rendszere nem tartalmaz erre vonatkozó információt.
Az autónak utánanéztem én, a hivatalos szakszervíz, valamint az eredetiségvizsgát készítő műhely is. Mindháromnál ott voltam, egyik sem mondott ezzel kapcsolatban semmit.
A kormányablakban dolgozó hölgytől rákérdeztem, hogy a jövőben hogyan lehetne ezt elkerülni, információval sajnos ő sem tudott szolgálni.
Ha kicsit utánanézel találsz még ilyen sztorikat (happy end nélkülieket is), ahol nem csak magánszemélyek, de ezzel foglalkozó kereskedők is pórul jártak.
Félek, hogy a következő poszt arról fog szólni, hogy a biztosítás is problémás, hiszen előbb kötettett, mint az új adásvételi dátuma. :(
Azért drukkolok, hogy most már csak öröme legyen az Alfában. :)
@KH Csoport: Ez azért kicsit ledöbbentett, álmomban sem gondoltam, hogy ennyire figyelnek :-)
Gondolom software írta a levelet, de azért válaszolok..
A probléma abból adódott, hogy nem lehet 500 ezer Ft feletti utalást indítani külön chipkártya, kártyaolvasó, szoftvertelepítés, pinkód, felhasználói név, jelszó, és két busman szűzlány engedélye nélkül.
A biztonság fontos, de ezt azért kicsit túlzásnak éreztem.
Mivel kiemelten fontosnak tartjuk minden ügyfelünk elégedettségét, ezért rendszeresen keressük a minket érintő visszajelzéseket, így olvastuk az Ön hozzászólását is bankunkkal kapcsolatban.
Őszintén sajnáljuk, hogy kellemetlenség érte az ügyintézéssel kapcsolatban! Amennyiben szeretné, hogy kollégáink utánanézzenek az esetnek kérjük, nyújtsa be panaszát az alábbi elérhetőségek egyikén: biztosito@kh.hu/bank@kh.hu email-címeken, vagy a 06 1 468 8228-as - biztosító /06 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámokon.
Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai
Alfa Romeo GT- egy tulaj tapasztalatai
Utolsó kommentek:
Kovács Márton 2017.09.03. 13:19:08
Bejegyzés: Boldogság és egy kis hiba
Burgermeister 2017.09.02. 20:48:20
Bejegyzés: Boldogság és egy kis hiba
Kovács Márton 2017.07.05. 22:32:34
Bejegyzés: Szervízcsere
Burgermeister 2017.07.05. 18:46:55
Bejegyzés: Szervízcsere
Burgermeister 2017.05.09. 18:41:55
Bejegyzés: Az a varázslatos átiratás
Kovács Márton 2017.05.06. 23:24:30
Igazad van, legközelebb így fogok tenni. Gondolta a fene hogy ennyire kell vigyázni, így még sose jártam :-)
Bejegyzés: Az a varázslatos átiratás
Advanced Flight 2017.05.06. 22:31:15
Bejegyzés: Az a varázslatos átiratás
paveway 2017.05.06. 21:49:37
Bejegyzés: Az a varázslatos átiratás
gabiiii 2017.05.06. 20:41:17
Bejegyzés: Az a varázslatos átiratás
Kovács Márton 2017.05.06. 19:18:59
Köszi.
Bízom benne, hogy azzal nem lesz gond. Az előző tulajnak is volt rajta biztosítása, egy ilyen malőr miatt csak nem problémáznak..
Ami még eszembe jutott, hogy ha a köztes időben gyorshajtottam, ki kapja a büntipontot?
Bejegyzés: Az a varázslatos átiratás
Kovács Márton 2017.05.06. 19:05:42
Remek ötlet, de sajnos a KEKKH rendszere nem tartalmaz erre vonatkozó információt.
Az autónak utánanéztem én, a hivatalos szakszervíz, valamint az eredetiségvizsgát készítő műhely is. Mindháromnál ott voltam, egyik sem mondott ezzel kapcsolatban semmit.
A kormányablakban dolgozó hölgytől rákérdeztem, hogy a jövőben hogyan lehetne ezt elkerülni, információval sajnos ő sem tudott szolgálni.
Ha kicsit utánanézel találsz még ilyen sztorikat (happy end nélkülieket is), ahol nem csak magánszemélyek, de ezzel foglalkozó kereskedők is pórul jártak.
Bejegyzés: Az a varázslatos átiratás
Burgermeister 2017.05.06. 18:49:18
Bejegyzés: Az a varázslatos átiratás
névtelen hozzászóló 2017.05.06. 17:42:37
Azért drukkolok, hogy most már csak öröme legyen az Alfában. :)
Bejegyzés: Az a varázslatos átiratás
Mokaka (törölt) 2017.05.06. 17:32:25
Bejegyzés: Az a varázslatos átiratás
Kovács Márton 2017.05.04. 21:40:03
Gondolom software írta a levelet, de azért válaszolok..
A probléma abból adódott, hogy nem lehet 500 ezer Ft feletti utalást indítani külön chipkártya, kártyaolvasó, szoftvertelepítés, pinkód, felhasználói név, jelszó, és két busman szűzlány engedélye nélkül.
A biztonság fontos, de ezt azért kicsit túlzásnak éreztem.
A remek hozzáállást köszönöm.
Üdv,
Kovács Márton
Bejegyzés: ..És eljött a várva várt autó!
KH Csoport 2017.05.04. 16:04:51
Mivel kiemelten fontosnak tartjuk minden ügyfelünk elégedettségét, ezért rendszeresen keressük a minket érintő visszajelzéseket, így olvastuk az Ön hozzászólását is bankunkkal kapcsolatban.
Őszintén sajnáljuk, hogy kellemetlenség érte az ügyintézéssel kapcsolatban! Amennyiben szeretné, hogy kollégáink utánanézzenek az esetnek kérjük, nyújtsa be panaszát az alábbi elérhetőségek egyikén: biztosito@kh.hu/bank@kh.hu email-címeken, vagy a 06 1 468 8228-as - biztosító /06 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámokon.
Üdvözlettel: K&H
Bejegyzés: ..És eljött a várva várt autó!